Oglaševanje
Cenik oglaševanja
v reviji za dolenjsko področje
Cenik oglaševanja
v reviji za nadljubljansko področje
Cenik oglaševanja
v obeh izdajah revije
V 11. letih neprekinjenega vsakomesečnega izhajanja revije Stik smo si v uredništvu pridobili dolgoletne izkušnje na področju oglaševanja v tiskanih medijih. V tem času sta tako dolenjska izdaja kot ločena nadljubljansko notranjska izdaja potrošnikom postali eni najbolj priljubljenih priročnikov pri iskanju različnih ponudnikov in izdelkov. Dokaz za to je:

1. Vsako mesečno oglaševanje več kot 250 različnih podjetij
Revija Stik se ponaša z enim izmed največjim številom oglaševalcev v posamični mesečni izdaji na celotnem slovenskem področju. To je zagotovo eden najboljših pokazateljev o pravilni oglaševalski strategiji. Posledično s tem je revija ravno zaradi tega postala tako priljubljena med potrošniki, saj vsak mesec znova na enem mestu nudi ogromno število ponudnikov na vseh področjih storitev in izdelkov za dom in okolico. Posamezna izdaja revije Stik za širše dolenjsko področje ima v povprečju 56 strani, ločena nadljubljansko notranjska izdaja revije pa 36 strani.
2. Distribucija revije izključno hišnim gospodinjstvom in obrtem
Revija Stik temelji na ponudbi in tematiki urejevanja bivalnega okolja. V njej oglašujejo skoraj izključno le podjetja za ureditev doma in okolice. Torej v njej ni ponudnikov hrane, oblačil... Zato njo prejemajo izključno hišna gospodinjstva, podjetja in obrti, za katere pa je znano, da imajo tudi največjo kupno moč. V uredništvu revije temeljimo predvsem na tem, da je glede na naklado maksimalno dober odziv potrošnikov.
3. Podoba visoko kakovostne revije
Že takoj od začetka izhajanja revije Stik je njena prioritetna naloga na podobi visoko kakovostne barvne revije z nenehnimi izboljšavami. Poleg njene obsežnosti z največjim številom oglasov je še v njenem kvalitetnem videzu zasluga, da ena izmed redkih brezplačnih revij ne potuje iz poštnega nabiralnika direktno v koš. Pri podobi visoko kakovostne revije se daje poudarek na grafčnih estetsko dovršenih oglasih in kvalitetnem papirju. Notranje strani revije so iz 90 g. bioglos papirja z videzom sijaja, ovitek pa je iz debelejšega 200g. bioglos papirja.
4. Redni večstranski obširni strokovni članki iz gradbeniške tematike
Za razliko od ostalih brezplačnih medijev je revija Stik poznana po tem, da potrošniku ne nudi samo oglase, temveč ga informira in izobražuje z obširnimi različnimi strokovnimi članki iz tematike ureditve doma in njegove okolice. Posamezen članek je precej obširen; v povprečju na 8 straneh. V njem se poskuša laičnega potrošnika kar najbolje seznaniti z možnostmi izvedbe določene storitve, njenimi novitetami in tudi pastmi, še preden se ta odloči za storitev ali izdelek.
5. Zelo ugodne cene oglaševanja
Poleg dobrega oglaševalskega odziva je tako veliko število oglaševalcev uspela revija Stik pridobiti le z maksimalno ugodno ceno oglaševalskega prostora glede na območje pokritosti in njeno naklado. Odvisno od velikosti oglasa so cene oglaševanja primerne prav za vsak žep. Za velikost barvnega oglasa v velikosti vizitke je cena že od 56,92 EUR. Z razliko od večine ostalih tiskanih medijev se v reviji Stik z večanjem oglasnega prostora cene drastično ne spreminjajo. Tako je npr. za velikost 1/2 strani cena le 157,92 EUR. Pomemben podatek je tudi ta, da je grafično oblikovanje oglasa brez doplačila.
6. Enostaven način izvedbe oglasa
Predvsem pri oglaševalcih, ki nimajo izdelanega lastnega oglasa je pogosto bojazen, da nimajo časa in izkušenj pri realizaciji osnutka oglasa. Ta bojazen lahko odpade. Vse kar je potrebno z strani oglaševalca, je le njegova potrditev o ustreznosti oglasa. V uredništvu revije Stik iz dostopnih podatkov ali gradiva, ki ga pošlje oglaševalec, izdelamo barvni osnutek oglasa, ki ga oglaševalcu pošljemo po elektronski pošti ali navadni pošti v ogled. Oglaševalec sporoči morebitne spremembe v oglasu in šele, ko potrdi njegovo usklajenost gre ta v tisk. Torej se oglas tekstovno in grafično dopolni, dokler ni oglaševalec z njim zadovoljen. Brez vseh dodatnih stroškov na njegov račun. Na ta način želimo, da je oglaševalec že pri izvedbi oglasa kar najbolje zadovoljen.

Kontakt
revija Stik, Andreja Antončič s.p., Žubina 1, 8213 Veliki Gaber
tel: 07 3469 113, fax: 07 3469 114, e-pošta: revijastik@gmail.com
komerciala: Andreja Antončič gsm: 041 320 368
                   Matjaž Antončič gsm: 041 320 369

- Gradivo za oglas je lahko v poljubni elektronski obliki (PDF, Corel Draw, Photoshop, Word, JPG). Priporočljivo je, da so slike vsaj v 300 DPI resoluciji. Gradivo je lahko tudi v pisni obliki, ki se ga pošlje na zgoraj naveden naslov.
- Rok za oddajo gradiva za oglas je do 26. v mesecu za objavo v reviji, ki izide v začetku naslednjega meseca.
- Revija Stik za dolenjsko področje izhaja 4. v mesecu, razen avgusta. Ločena izdaja revije za nadljublansko notranjsko področje izhaja 6. v mesecu, razen januarja in avgusta.